maanantai 2. huhtikuuta 2012

pää räjähtää.

Palaan tässä postauksessa jälleen siihen samaan vanhaan aiheeseen, paskanjauhamiseen.

Onko se ihan oikeasti liikaa pyydetty että ihmiset jättäis mut rauhaan? Alkaa oikeesti pikkuhiljaa kyllästyttämää se, et joka päivä kuulen aivan uusia juttuja itestäni. Kenen kanssa oon säätäny, kenelle oon mitäki sanonu jne. Moni vihaa mua, joo tiedetään, mut ei se jumalauta ole mun ongelma. Jos en miellytä nii sit kannattaa pysyä musta kaukana.

Enkä myöskään ymmärrä, levittääkö ihmiset musta tota paskaa vaan vittuillakseen, onks ne vaan kieroja & haluu pilata mun maineen, vai saaks ne siitä yksinkertasesti jotain sairasta mielihyvää? Joudun nyt toistamaan itteäni ku sanon, et hankkikaa oma elämä ja sille sisältö, ja jättäkää mut rauhaan!

Ja vaikka mulla oliski ollu säätöö jonkun kanssa, niin mitä sitten? Vaikka oisinki sanonu jotain jostain ihmisestä/asiasta, mitä sitten...? Asiahan kun ei teille kuulu, ellen sitten itse ole teille kertonut. Tää on mun elämä, mä teen mitä mä vittu itse haluan. Ja vaikka tää itsekeskeiseltä kuulostaakin, nii alkaa pikkuhiljaa tuntuu siltä että ootte kateellisia mulle siitä et mun elämässä sentään tapahtuukin joskus jotain. En tiedä, ja huomioikaa lause "alkaa pikkuhiljaa tuntuu siltä", en siis väitä että asia olisi näin, yritän vaan pienessä päässäni keksiä edes jonkinlaista hyvää syytä tuolle paskanjauhamiselle. Vaikka tuskinpa nää mun selittelyt tässä enää autaa, mun vihaajat on varmaan muokannu tänki jutun huomiseen mennessä täntyyliseksi "Oon Essi oon parazzz ja kaikki on mulle kateellisii, ihq", ja niinkuin aina, kaikki ne hyväuskoiset pellet uskovat tämän tarinan =)

Mut onhan tästäkin hyötyä, nyt sitä viimeistään tajuaa ketkä on oikeita ystäviä ja ketkä ei, sillä hädässähän ne ystävät tunnetaan, ja näinä hetkinä yllättävän monet on kaikonneet mun ympäriltä. Mut ne jotka on mun tosiystäviä puolustaa & uskoo mua ja on mun tukena. Jos et kuulu näihin nii mua ei suoraansanottuna silloin kiinnosta olla kanssasi missään tekemisissä.

Mitä enemmän mä tätä tekstiä kirjotan, sitä vihasemmaks mä tuun. Tää on omistettu kaikille teille juoruämmille joilla on tylsä elämä ja ette keksi muuta ku mun jätkäasioist jauhamisen, ja teille noloille & säälittäville pikkupojille joilla ei karvat vielä ees kasva, tai joilla kalu ei edes seiso (osa tietää kenestä puhun ;)) niin jos hommaisitte oman seksielämän mistä voisitte jauhaa, ettei tarvis meikäläisen petipuuhia sit analysoida. Tai jos hommaisitte muijat, nii ei tarvis ottaa sit ite iteltään suihin ;) (osa tietää edelleen kenestä nyt puhun ;))

Tää kuva on täydellinen lopetus tälle postaukselle :








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti